söndag 8 juli 2007

I proudly present...



M och Stumpatrollet!
(Synd att det inte fanns en vovve att trixa med bara, då hade vi varit fulltaliga)
Vill du också vara med i The Simpsons movie?

Till vardags brukar vi annars gå under namnet The Green Giant Family, men ombyte förnöjer. Söndagsfint ska det vara.

(Mannen & jag är lite gängliga, uppåt 2 meters hållet, och en dag när vi var på Coop och handlade fick jag som först vid kassan syn på vad vi hade på oss. Båda var klädda i grönt från topp till tå!
Det måste ha varit en syn för gudar...)


Bild: Googlad

2 kommentarer:

Maria sa...

Så om jag ser något som är grönt och långt då vet jag...
Härlig bok du visade i förra inlägget. Jag är lite av en kokbokssamlare så jag blev så sugen på den!

Trollmor sa...

Ha, ha.. ja, då är det bäst att se upp ;-)
Visst ser den härlig ut!
Kan knappt bärga mig att få sätta tänderna i, nej förlåt, tassarna på den och bläddra loss.
Omdöme om boken kommer...