tisdag 15 maj 2007

Ute blåser sommarvind

Det skulle man kunna tro när man tittar ut genom fönstret i alla fall. Det förhåller sig inte riktigt så. Sanningen ligger nog mera åt polarvindshållet. Nåja, nästan då.
Jag, min käre far & Vargen var till skogs idag. Jag skulle ta en vacker bild och lägga ut lite tjusigt för att förgylla namnet på bloggen.
Den bilden får bli en annan dag.
Man brukar säga att man går ut i naturen för att ladda sina batterier. I detta fall var det några batterier som laddades ur. Närmare bestämt de små rackarna i min kamera. Tji, där fick jag! Goda råd fick jag däremot av min gode far. Vinklar, ljus, tidpunkt. Ja, det bara porlade ur honom som den lilla bäck som hade varit så ljuv att ha på bild.
En annan dag. Tack far!

Här kommer istället ett annat blickfång.


Foto: Trollmor

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dä va ju riktigt vackert !
Olle

Trollmor sa...

Tack kära Olle!