lördag 19 maj 2007

Happy Time


Foto: Trollmor

Reklamen som håller vad den lovar...
Följande står att läsa på flaskans baksida:
Happy Time ger med sin fruktiga doft av apelsin en frisk duschupplevelse.
Berikad med mjölk från bambu. Ger ett rikligt skum som milt rengör och vårdar din hud samt efterlämnar en fräsch känsla.

Jo, jag tackar jag!

Sist när M var ute och vallade mig fann jag denna nyhet och gav upp förtjusta små tillrop.
Jag dras nämligen till nya produkter som flugor till en sockerbit.
Det är ofta M säger med en något mild och förstående röst,
- Har du hittat en nyhet nu igen?
Ungefär som om han pratade till ett litet barn.

I morse stod jag så i duschen och insöp den fruktiga doften när jag plötsligt fick se en siluett genom den immiga duschkabinen.
Och rätt vad det är barkar det loss. Jag tittar förskräckt ut och vad får jag se?
Jo, M som står och ser mycket nöjd och galen ut med gitarren i högsta hugg. Som en vansinnesspelandes Iprenman på nästan två meter.
Jag var inte sen att ge igen utan gjorde mitt bästa för att dra in honom i duschen med kläder och allt. Dock utan gitarren. Tyvärr slank han ur näven.
Han gjorde en sista attack med en Satin Care, Floral passion, flaska och dundrade av en rosa salva. Kvar stod jag och fnissade.
Happy Time. Reklamen som håller vad den lovar.
Jag ger den 5 poäng av 5 möjliga.

Inga kommentarer: