tisdag 26 juni 2007

Kvällstur


Foto: Trollmor

Jag har sedan en tid lagt mig till med en mycket skön och avkopplande vana.
På kvällen tar jag med mig kameran ut i trädgården och bara strosar runt.
Det händer ofta att jag glömmer både tid och rum och M får ibland knacka på fönstret för att försöka locka in mig igen.
Detta har lett till att jag ofta gör små upptäckter, vackra ting som jag nog annars förmodligen skulle ha missat.
Med andra ord är det ganska spännande varje kväll när jag slinker ut genom dörren. Kanske hittar jag något riktigt fint. Kanske får jag sällskap av någon liten vän från djurens värld.
Rosen nedan brukar jag titta till varje dag. Nu skiftar den dock fint i lite rosa, det blir mer och mer för var dag som går.
Det finns mycket mer skönhet bland blommor & blad att se fram emot, det är ett som är säkert. Det knoppas på.

Foto: Trollmor

Inga kommentarer: