onsdag 10 oktober 2007

Små spår


Foto: Trollmor

Tassar bara in med lite assistans av Vargen för att lämna två små avtryck.


Det ena gäller mitt tidigare inlägg.
Ni har rätt, det handlar om något sorgligt.
Dock rör det inte mig personligen, men det berör mig som person.
Jag återkommer om detta till helgen då det är något som jag känner att jag vill skriva om i lugn och ro.
TACK för alla fina kommentarer ni lämnar!
Jag blir alldeles varm i hjärtat! Stor kram till er!

Det andra gäller något glatt och roligt!
Vill nämligen tipsa om att det pågår en tävling hos Thea.
Vinsten är en finfin och personlig almanacka, så passa på!

8 kommentarer:

Poppins sa...

Ser härligt ut med avtrycken i lera, nästan som om man vill plumsa fram där själv. Men kanske inte lika roligt när vargen drar med leran inomhus.
Väntar på din historia...
kram

Maria sa...

Hunden lämnar ett spår...jag lämnar ett spår i form av dessa ord...

Min Skattkammare sa...

Vet du......jag har sett alldeles färska (riktiga) vargspår. När jag var ute med syrran och min svåger.
Och de var JÄÄÄTTE STOOORA!!
Ca: 11-12 cm!!
Då var ingen av oss särskilt uppkäftiga..........hi hi!
Ha´det gott vännen!
Kram kicki

Skatan sa...

Hej! Det ser jag fram emot att få läsa om!! Den trollska bilden väcker verkligen nyfikenheten inom mig...

Trevlig kväll!

Sallys hus sa...

Hej där!!
Nu skruvar man ju oroligt på sig och undrar vad det är för hemskhetre som hänt där på den otroligt vackra platsen.

Det är jobbigt när livet går i 180 o man inte riktigt hänger med. Vad skönt för dig att du ändå har ditt andningshål.
Att jobba där vore väl helt perfekt för dig!
vill återigen säga att dina bilder är helt underbara!
Sköt om dig nu och ha en trevlig helg!
Kram Katarina

Min Skattkammare sa...

Godkväller
Kikar in..........har hon berättat något ännu..........?
Snart kanske.......

Största KRAMEN till Dig!

Trollmor sa...

Poppins: Det är härligt med lera! :-) Dock förbrukas handdukar på löpande band i dessa tasstorkartider.
Den kommer förhoppningsvis snart.
Kram

Maria: Tack för ditt tassavtryck!

Min skattkammare: Oj, jag förstår att ni inte var så kartiga då.
Ha det så bra du med min skogsvän!
Kram

Skatan: Hej! Du får nog vara nyfiken ett liiitet tag till bara.
Önskar dig en trevlig afton också!

Hemma i Ugglebo: Hej du!
Jag hänger inte riktigt med nu, därför dröjer det lite till innan jag skriver mer.
Ja, skogen är underbar att vila i.
Tack snälla du!
Ha det så gott du med och en fin vecka önskar jag dig.
Kram

Min skattkammare: God kväll i stugan!
Sänder en varm kram i retur!

Mindi sa...

Oj vilket kort!!!

Kikar in i helgen igen för att läsa...

Stor kram
M I N D I ... på väg till jobbet