onsdag 31 december 2008

Gott Nytt År!


Foto: Trollmor ~ Kärlek ~

Jag väljer att precis som vid förra årets slut bjuda på ett nyårsfyrverkeri av det mer lugna och fyrbentsvänliga slaget.
Så nu kommer mina raketer farandes på väg upp mot himlen, var och en bärandes på en speciell tanke och önskan inför 2009.


Foto: Trollmor ~ Omtanke ~


Foto: Trollmor ~ Vänskap ~


Foto: Trollmor ~ Närhet ~


Foto: Trollmor ~ Tro ~


Foto: Trollmor ~ Glädje ~

Så släpper jag så iväg den sista och största.
Fylld till bredden av glädje.
Jag hoppas innerligt att ett blad singlar ned i din utsträckta hand.

Önskar er ett riktigt
~ GOTT NYTT ÅR! ~

18 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Gott Nytt År!

Jag hoppas att dina önskningar ska gå i uppfyllelse!

Kram
Anna

Linda Lunda sa...

Gott Nytt År!
Jag önskar er hälsa inför det nya året!
Linda

Hjärtat Mitt sa...

Det var de finaste raketer jag har sett :)
Vill önska dig ett Riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar Mari i Marieholm

Lusthuset sa...

Ja, detta var det finaste raketerna jag sett i kväll...raketer som bara en som du kan sända upp och jag har redan fångat ett blad i min hand. Vi har precis kommit hem från nyårfesten och stassen är inhängd i garderoben och tårna och formerna får bre ut sig som de vill. Ha en fin dag i morgon lilla Trollmor. Kramar!!

Monica sa...

God fortsättning....Härliga och annorlunda raketer du sänder iväg.
Tjingeling
Monica

Anonym sa...

God fortsättning du med.
Jag är normalt ingen älskare av fyrverkerier men det här var det finaste jag någonsin sett. Vad påhittig du är.
Ha en fortsatt fin helg. Kram kram

ANKAN sa...

Hej och tack för besöket!

God fortsättning på det nya året till dig och de dina!!

Tack för fin läsning och vackra bilder under 2008 jag ser redan fram emot ett kommande år med alla rara berättelser från Pepperkaksvägen.

Jag antar att Vargen klarade ditt vackra fyrverkeri bra...han kanske tom nyårspinkade på en "raket" och två...?!

Stor varm kram

ANKAN

Annika Christensen sa...

Det var ett fint sätt att säga Gott Nytt år på.
Godfortsättning får jag väl säga.
annika

infing sa...

Vilka härliga raketer du bjuder på, hoppas du får ett riktigt gott nytt år!

loba sa...

Vilka vackra bilder och underbara önskningar. God fortsättning, Trollmor, och ett välsignat år.

Anonym sa...

Så fint, jag gillar din "tradition" med snälla nyårsraketer! Hoppas ni hade ett fint nyår, och att vi kan ses snart! Kram kram!

Poppins sa...

Önskar dig ett riktigt gott 2009!
Tack för de vackra fyrverkerierna. :)

färg o form sa...

Vackra vackra raketer som jag önskar att alla skulle ha. Roligt att titta kring hos dig.
Må gott Kram Hannah

Fröken Förgätmigej sa...

Underbara raketer! Gott nytt År till dig och din familj!!

Kram L

RANA sa...

Åh. Orden, bilderna. Flicka, så fint!

Jag önskar dig ett sagolikt 2009.

Du har nåt att hämta hos mig, om du vill.

Kram, Rana

Anonym sa...

Jag äääälskar raketer, även dina.

Gott Nytt till dej också!

Anonym sa...

Åh, så fint.

Anonym sa...

God fortsättning.