söndag 26 oktober 2008

Mors lilla monster


Foto: Trollmor

- Grrrrr!!!
Hoppas att jag lyckades skrämma er rejält nu.
Ligger nämligen här och övar in min mest skräckinjagande blick.
Ni vet den där som får folk att förskräckta hoppa jämfota baklänges en sisådär 3-4 meter med hjärtat i halsgropen och underläppen darrande på svaj.
Halloween är ju i antågande har jag hört det ryktas om, och man vill ju inte komma på skam där inte. Å nej.
Jag tänkte att jag skulle göra premiär som ett litet monster.
Kan föreställa mig mamma som häxa (hmm, var får den lilla allt ifrån?), pappa som vampyr , storasyster som eeh... ett troll och så är ju Vargen en ytterst hårig varulv förstås.


Foto: Trollmor

Jasså, ni bara skrattar ni!
Ja, då gör väl jag detsamma då.
Jag har ju några dagar kvar att öva. Så det så.

~ Puss & kram på er! ~

Men passa er noga... I´ll be ba-ack!

11 kommentarer:

Lusthuset sa...

Det var nog det sötaste (förlåt) monster jag har sett. Kommer det bara sådana och ringer på så är det grönt. Du verkar vara bra på det där för lite rädd blev jag allt....men mamma som häxa det köper jag inte. Ha det nu så bra lilla "trollunge". Kram!!

Anonym sa...

Jag blir INTE ETT DUGG rädd! Så söt man kan va, fast man bor med en sån konstig familj:)

Liza i pepparkakshuset sa...

Sött litet monster :) Ett sådant får gärna komma och busa hos mig...

Har ett själv förresten, som har börjat ryta...

Ha en mysig söndagskväll
Kram Liza

Maria sa...

Om det där lilla monstret skulle knacka på min dörr, så skulle jag BARA bli glad!! Annars så har jag inte mycket till övers allt halloween:ande...

Mizty sa...

I Trollskogen trippade jag in en runda och njöt en stund av allt vackert, inklusive lillmonstret.

John Bauer, honom gillar jag också.

Hälsar Mizty

Annie - Annalunda sa...

Tänk att små monster kan vara sååå söta! :)

Puss på dig och kram till häxmamma!

Annie

Vända blad sa...

Är monstren sådär söta då kan jag gärna vara med och fira Halloween, annars får det gärna vara för min skull...
Så då är du väl en riktig "monsterdiggare" antar jag...?!
Kram Maria

Mindi sa...

SÖTISEN då. :)

Kram kram
M I N D I

RANA sa...

Jag blev jätterädd. :-D

Gudomliga plutt, lilla sprattlande knyte! Aj, mina äggstockar sjunger gospel och tjatar. ;-)

Kram!
Rana

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Underbara lilla monster. Du var det finaste monster jag sett på mycket länge.
Hälsa mamma att jag fått en utmaning som jag skickat vidare (!!!)Spöka vidare nu. Kramis på dig.

Poppins sa...

Oj, så rädd jag blev! Men måste säga att det var ett ovanligt sött monster så jag skickar puss och kram tillbaka!