lördag 15 december 2007

Värme


Foto: Trollmor

Häromdagen fann jag till min glädje ett paket liggandes i min brevlåda.
Jag tassade snabbt in och öppnade varsamt med nyfikna fingrar.
Inuti låg ett brev som gick rakt in i mitt hjärta, så fint skrivet så att jag blev alldeles rörd.
Väl omhuldat med vitt silkespapper och rosa band låg även detta vackra adventshjärta.
Jag blev alldeles glad och varm om vartannat.
Mitt allra käraste tack Åsa!
Det är underbart och har en alldeles speciell betydelse för mig.

Visst är det väl fint, man har sina vänner här i bloggvärlden.
Man kanske inte har träffats på riktigt, men man känner ändå att här, här har jag en god vän.
Någon man kan dela sina tankar och känslor med.
Man gläds när någon har det bra och blir ledsen inombords om det hänt något sorgligt.
Jag kunde inte ana när jag började blogga hur givande det skulle bli.
Här hämtar jag kraft och finner ro.
Det berikar.
Tack för att ni delar med er!
Önskar er alla en fin tredje advent!

Stor kram


Foto: Trollmor

21 kommentarer:

Åsas Kammare sa...

En stor kram till dig vännen!

Min Skattkammare sa...

Åhhh, ett sånt rart hjärta du fått! Det tycker jag du är värd, som sprider så mycket värme med dina bilder och tankar. Hälsa Åsa att det är jättefint!
Vet du......kl 20:00 ska jag titta på film! Illusionisten, som går på tv 1000. Satt och tittade förstrött i tv-tidningen och såg till min förtjusning att den film du så "förföriskt" frestade oss med nu visas rakt in i mitt vardagsrum. Jippie!!! Måste ha något att tugga på.......hmmm
Önskar dig en riktig myshelg!
Kram Kickilina hi hi

Maria sa...

Så känner jag också...vilka vänner dte finns här i bloggvärlden!

NICOLINAS BONING sa...

Vilket fint hjärta...förstår att det verkligen värmer i ditt eget hjärta när du fick så fint paket:-)
Kramar/Birgitta

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar! Och det är ju inte varje dag man får ett hjärta på posten! Stor hjärtekram till dig!

Poppins sa...

Vilket sött hjärta! Och precis som du skriver - det är härligt med all gemenskap som vi upplever på våra bloggar.
kram

pudelflicka sa...

Ja bloggande har öppnat en ny värld ! Härligt at det finns så många fantastiska människor där ute !
Kram Hedvig

faster atta sa...

Vilket fint hjärta! jag förstår att du blev glad för det!

Anna - På landet Mot skogen sa...

Vilket fint hjärta! Förstår att du blev glad. Alltid kul när det landar något litet extra i brevlådan, en glad övveraskinig är ju aldrig fel.
Ja, bloggandet är verkligen speciellt...Svårt att förstå innan man själv provat på det, tror jag.
Ha en skön kväll!
Kram :)

Lusthuset sa...

Vilket vackert hjärta. Förstår att du blev glad. Tänk så underbart med alla dessa underbara bloggvänner. Hade inte velat missa detta för allt världen. Ha en bra vecka. Kram!

Sussie sa...

Så fint hjärta du fick, och det är verkligen sant som du säger, här på bloggen får man ro och träffar så många trevliga tjejer som man har så mycket gemensamt med som man aldrig skulle fått chansen att byta tankar med annars. Ha en riktigt fin dag och ta och krama om din vackra varg från mig. Kram

Sallys hus sa...

Å vilket fint hjärta!!
Extra fint blir det ju när det betyder något aldeles extra.....
jag håller med.. jag trodde inte heller att bloggandet skulle bli så givande och ge så mycket.....
Ha en härlig vecka, kram Katarina

Anonym sa...

Så vackert....förstår att du blev glad!
Handgjorda presenter går alltid rakt in i hjärtat....kraaaammm

Min Skattkammare sa...

Vill bara önska dig med hela familjen en riktigt God Jul och Gott Nytt År!!
Jag tar en bloggpaus ett tag, men vi hörs igen!
Kram Kicki

Anonym sa...

Hejsan och tusen tack för din kommentar i min blogg, jag blev så glad när jag läste den! Jag minns inte längre hur jag hittade till din blogg, men glad är jag över att jag gjorde det! Jag är inte så flitig att kommentera alla gånger men jag läser alla bloggar jag har på blogrollern regelbundet.
Väldigt fint hjärta du fått och jag håller helt med om att det är så givande med bloggvänner. Ha en bra fortsättning på kvällen, kram!

Lily of the valley sa...

Ett sånt fint hjärta :)
Önskar dig en riktigt God Jul
kram Lily

Sussie sa...

Hoppar in för att önska en riktigt God Jul till dig, Stor varm kram från mig + en extra till vargen :)
Hoppas att ni får en helt underbar julhelg.

Linda Lunda sa...

Så fint hjärtat är!
Alltid trevlig med presenter ... i brevlådan.

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR !!!!
Önskar....
Linda

Anna - På landet Mot skogen sa...

Vill bara önska dig en riktigt skön och mysig julhelg!
God Jul-kramar från mig!

Poppins sa...

Kikar in för att önska dig och familjen en riktig god jul!
Julkramar från Poppins

Anna Stilla sa...

Jag har vägarna förbi Pepparkaksvägen så jag tittar in hos dig och önskar en underbar jul för hela din skara. Kram!